CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, November 19, 2011

fitrah.

hidup memang macam ni.
sekejap sedih.
kalau sedih, menangis.
menangis macam dah tak ada benda lain dalam dunia. kan?

sekejap lagi, gembira.
gembira yang amat sangat.
bila dah gembira.
semua benda sedih hilang.
seronok. :)

inilah lumrah hidup.
semua orang akan rasa benda yang sama.
inilah namanya perasaan.
alau tak ada perasaan,
hidup hambar.
tak ada manis.
tak ada tawar
tak ada pahit.
 

sedikit nota untuk sayang saya

awak.
seronok jumpa awak
seronok kenal awak
saya bahagia dengan awak.
tak pernah rasa macam ni.
awak.
saya nak rasa macam ni selama- selamanya boleh tak?
boleh ea awak?
saya nak rasa bahagia dengan awak sampai bila- bila.
saya nak awak ada dekat dengan saya sampai bila- bila.
awak.
saya nak awak tahu.
saya sayang awak.
sayang awak sampai bila- bila.
saya tak tahu kenapa saya sayang awak.
tapi, orang kata, 
sayang tak perlukan sebab dan alasan.
jadi.
sya tak ade sebab dan alasan saya sayang awak
so sayang saya tak akan hilang. kan? :)
be with me always... 

p/s: hadapi hidup dengan senyuman dan tangisan. ini hidup saya. :)

No comments: