CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 30, 2011

news. news.

finally the day has come. today, i'm done with my exam! happy. happy. happy!

just finish packing all my things before going home to my Home sweet Home tomorrow!

tapi, lepas dah rase pening-pening lalat setelah selesai packing. baru la teringat yang xade satu bende pon yang boleh bawak balik rumah.. sebab nye next week ade VIVA!

alaa.. musnah happy saye. tetapi x kire la macam mane pon, esok sy keluar! g jalan-jalan tgk wayang. best x? best kan.. hehe..

sape nak ikut? jom. jom.
. :)



ha! lagi satu happy news for me. my best friend gonna be back from jordan on 6th june! can't wait to see her. lame sgt da tak jumpe. setahun taw!

Raihana Ahmad Nazeri balik nnti jumpe saye taw, mesti!! ;)

n saye bukan nak jumpe raihana je, saye nak jumpe semue kawan2 baik saye. rindu lah dekat semue. nak sebut semue dkt cnie bleyh tak?? boleyh. boleyh!!

raihana
shahira
weani
fatimah
fatin azura
sufiah
adibah
atiqah
fadhlina
ummi
timah nabila
sakinah
sh. sakinah
nadhirah
tursina
farah
syazwani
fara amira

ni semue name kawan2 baik saye, miss them a lot!! kawan- kawan ni la yang sentiase ade mase saye senang n mase saye susah.

' A friend in need is a friend indeed '

quotes ni sgt suitable! rase sgt bertuah sbb selame saye berkawan n mengenali ape itu persahabatan, sumue yang menjadi kawan saye. semue nye kawan, sahabat n teman. thanks!

i'm ur friend forever!

ok lahh. rasenye sampai sini dulu. still HAPPY! have fun to all!! (:

4 comments:

Raihana Nazri said...

haha. annoucing my arrivals. ya Allah, dua tahun.
dua tahun.

kalo ko kawen, dah ade anak.
even Faiz Hakimi pun dah besar.

amacam Kung Fu Panda 2?
dengar cite mengancam~

sIti mAisAra said...

akhirnye dapt jumpe kau. seronok x terkate kowwtt.. hee

tuh la wei. adek aku da macam anak aku dah tu. heh

x tgk la babe. sorry la ek. haha

ko g stadi la! hee

Raihana Nazri said...

petang2 takleh stadi, melainkan hari sebelum exam. hehe.

haha. fening pale aku pikir nak bwk balik ape.

sIti mAisAra said...

weh.. bawak balik macam2 taw.. banyak2 cket untuk aku!! Hiiii